سوابق تدریس در دانشگاه ها و مراکر آموزش عالی
نام درس | دانشگاه | سال تحصیلی |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۴-۹۵ |
مباحث اساسی در روانشناسی | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۶-۹۷ |
روانسنجی | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۴-۹۵ |
انگیزش و هیجان | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۴-۹۵ |
آمار توصیفی | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۴-۹۵ ۹۶-۹۷ |
روش تحقیق | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ ۹۶-۹۷ |
تفکر و زبان | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ نیم سال اول |
کابرد آزمون های روانی | دانشگاه پیام نور | ۹۵-۹۶ نیم سال اول |
تاریخچه و مکاتب روانشناسی | دانشگاه حکمت رضوی | ۹۶-۹۷ نیم سال دوم |
روش تحقیق | دانشگاه فرهنگیان | ۹۶-۹۷ نیم سال دوم |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه فرهنگیان | ۹۶-۹۷ نیم سال اول |
روانشناسی یادگیری | دانشگاه امام رضا(ع) | ۹۷-۹۸ نیم سال دوم |
ناتوانی های یادگیری | دانشگاه حکمت رضوی | ۹۷-۹۸ نیم سال دوم |
تاریخچه و مکاتب روانشناسی | دانشگاه حکمت رضوی | ۹۷-۹۸ نیم سال دوم |
ناتوانی های یادگیری | دانشگاه حکمت رضوی | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
روش تحقیق کمی -کیفی | دانشگاه فرهنگیان | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
آزمون های روانشناختی | دانشگاه خیام | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
مشاوره تحصیلی | دانشگاه خیام | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
نظریه ها و فنون مشاوره شغلی | دانشگاه خیام | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
مهارت های زندگی | دانشگاه فردوسی مشهد | ۹۸-۹۹ نیم سال اول |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه خیام | ۹۸-۹۹ نیم سال دوم |
امار توصیفی | دانشگاه فردوسی مشهد | ۹۸-۹۹ نیم سال دوم |
روش های تغییر و اصلاح رفتار | دانشگاه فردوسی مشهد | ۹۸-۹۹ نیم سال دوم |
پژوهش و توسعه حرفه ای | دانشگاه فرهنگیان | ۹۸-۹۹ نیم سال دوم |
روانشناسی یادگیری | دانشگاه امام رضا | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
ناتوانی های یادگیری | دانشگاه امام رضا | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه امام رضا | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه خیام | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
کاربرد آزمون های روانی | دانشگاه خیام | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
مهارت های زندگی | دانشگاه فردوسی مشهد | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
روانشناسی یادگیری | دانشگاه فرهنگیان | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
روش تحقیق | دانشگاه فرهنگیان | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال اول |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه خیام | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال دوم |
روانشناسی یادگیری | دانشگاه امام رضا | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال دوم |
سنجش و ارزشیابی آموزشی | دانشگاه فرهنگیان | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال دوم |
آمار توصیف و استنباطی | دانشگاه فرهنگیان | ۹۹-۱۴۰۰ نیم سال دوم |
آزمونهای هوش و استعداد در مشاوره | دانشگاه خیام | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال اول |
مهارت های زندگی | دانشگاه فردوسی مشهد | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال اول |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه امام رضا | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال اول |
روانشناسی رشد | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال اول |
بهداشت روانی(روانشناسی سلامت) | دانشگاه فردوسی مشهد | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال اول |
کارورزی ۲ | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال دوم |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه خیام | ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیم سال دوم |
روانشناسی تربیتی | دانشگاه خیام | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
آزمونهای هوش و استعداد در مشاوره | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
آمار توصیف و استنباطی | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
مهارت های زندگی | دانشگاه فردوسی مشهد | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
روانشناسی رشد | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
روانشناسی اجتماعی | دانشگاه فرهنگیان | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |
ناتوانی های یادگیری | دانشگاه فردوسی مشهد | ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیم سال اول |